Értékesítési tréning

Időpont foglalásRólam

Legfőbb értékesítési feladat, hogy a vevőink vissza akarjanak térni hozzánk!

Témakörök, melyeket érintünk a tréning során:

Metakommunikáció

A képzés folyamán nagy hangsúlyt fektetek a metakommunikációra (testbeszédre). Nem kommunikálni ugyanis lehetetlen! Vagyis szavak nélkül, megjelenésünkkel, viselkedésünkkel, testünkkel is közvetítjük érzéseinket, gondolatainkat és erősen befolyásoljuk a rólunk kialakuló véleményt.

Mi is a testbeszéd…?
Az emberi közlemények kb. 7%-a verbális (csak maga a szó), 38%-a vokális (hangszín, hanglejtés, hanghordozás, ritmus stb.), és 55%-a nem verbális (testbeszéd, gesztusok, mimika, öltözködés, színek, illatok, ízek, érintés stb.). A testbeszéd jelentőségéről, jelzéseiről és megértéséről is szót ejtünk.

Vevőlélektan

Az eladás pszichológiája! Fedezd fel a hiányt és add el az érzelmeknek!

  • Mit akar a vevő? Fontos, hogy jól érezze magát a vásárló és személyre szabott legyen az értékesítési folyamat.
  • Miért veszítünk vevőket? A vásárlók 68%-a csalódott abban, ahogyan foglalkoztak vele.
  • Mi motiválja a vevőt? Veszteségek elkerülése és élvezetek szerzése.

Törzsügyfeleink elégedettsége stratégiai jelentőségű!

A kiváló vevőkiszolgálás lépésekben

A vásárló üdvözlése, fogadása.
A bizalom kialakítása, első benyomás csak egyszer van! Fontos, hogy a belépő vásárlókat mosollyal köszöntve, pozitív beállítottsággal fogadjuk! Keressük a szemkontaktus lehetőségét, kerüljük a zárt, védekező testtartásokat, a kasszapult mögé, fedezékbe bújást.

Vásárlói igény felmérése és felkeltése.
Egy terméknek sincs értéke önmagában, elszakítva az igényektől. A sikeresebb eladás érdekében az ajánlásná lehetőségek szerint a vásárló igényeihez mérten a legmagasabb árkategóriás terméket ismertessük először. A jó, a jobb, a legjobb ajánlat, a tökéletes, bemutató és szemléltetési eszközök kötelező használata.

További termék ajánlása

Felülértékesítés, alulértékesítés és keresztértékesítés.

Magyarországon 10 cégből, csak 1 próbálkozik azzal, hogy valamit még vásároljunk, mielőtt elhagynánk az üzletet. A vásárlási profitnak akár 10-30%-os emelkedését is jelentheti, de fontos, hogy legyen kidolgozott ajánlatunk!

A termék kiadása, elköszönés

Vásárlói élményteremtés.
Az egész vásárlásnak legyen pozitív élménye, törzsügyfeleink elégedettsége stratégiai jelentőségű! Egy meglévő vevőnek újra eladni, 7-szer könnyebb és költséghatékonyabb, mint egy új érdeklődőnek!

Küldjön üzenetet

12 + 5 =

Kapcsolat

Telefon

06-30-944-47-74

Email

info@palirobi.hu